Kızlar pazartesi 40.haftama giriyorum. Ağrı sızı hiçbir belirti yok. Karnım da düşmedi bence. Korkum bebeğin kakasını yapması. Sizin doktorunuz nasıl bir protokol izliyor ya da nasıl plan yapıyorsunuz 40 a girmesi durumunda. Benimki 41 e kadar bekleriz gelmezse suni sancı dedi. Ama ben korkuyorum kakasını yapmasından. Bu yersiz bi korku mu? Bilen var mı? Zaten hareketleri xe azaldı.