Fatmademir11 Kızlar 8 gün önce sezeryan doğum yaptım dün duş aldım iyce kuruttm yarayı bugün hafiften kızarıklık vardı kenarlarında sizce normalmi
Aysenur1233 Normal canım hatta benim aradan 1 hafta geçti göbek deliğim ve dikiş yanlarım morarmıştı smdi geçti ama