Merhaba hamiş anneler benim 2.gebeliğim berbat geciyor 8 haftalığım halsizim bitkinim enerjim yok oğluma zor yetiyorum mide bulantım çok kötü daha doğrusu midem de ki baskı biitirdi beni hap içmezsem hepten berbat olurum . Eski enerjimi özledim gücüm kuvetim bitti