Esku Kızlar tüp bebeğe başladık salı yumurta toplamam var doktorum bu gün mikroçip ister misiniz diye sordu biraz anlattılar ama aranızda yaptıran var mı birde size sormak istedim
Seva_aa Esku ben yaptirdim canim cunki oylede daha saglikli spermler seciliyor biz genetik tanili yapitrdik cunki ondan onceki tutmamisdi bizde özellikle düşük kalitede sperm üretimi görülen, erkeğe bağlı kısırlık tedavisinde kullanılabilen bir yöntemdir
Ceyda76 Esku bızde dün yaptırdık esımın sperminde ılerı harekette sorun vardı Secıldı Kalıtelı olanları döllenme ıcın kullanıldı fıyatı 3500tl ydı
Seva_aa Esku canim sizde tam sorun ne bilmiyorum ama bende esimdeydi sorun dnh fragmantasyon sorunu varidi yani sagliksizdi cogu sperm onun icin bize secerek yaparsak daha saglikli embryo elde ederiz dediler daha once 3 dusuk yasamisdim canim hepside embryolar genetik sagliksiz onun icin dusuyor demislerdi
Esku Seva_aa anladım canım genetik bi sorun yok yani ilk denememiz daha öncede hiç gebelik yaşamadım bu sanki daha çok garanti gibi konuştu embriyolog. İyinin en iyisini seçiyoruz dedi
Seva_aa Esku evet canim tamamen size gore olan bir secim yani bunlari yapmayibda basari elde edende var her sey yapip olumsuz olanda yani her sey kismet insAllah sag salim kucaginiza alirsiniz
Tomrishatun Esku evet canim ben tup bebek yaptirdim dedim mikrocipte yaptırayım eşinizden zaten hareket eden spermelr var gerek yok dedi doktorum genelde hareketsiz çok yavaş ve sperm az olanları tavsiye ediyorlar.. Spermleri zaten kendileri seçip enjekte ediliyor yumurtaya seçen kişi zaten en haraketlisini seçmeye çalışıyor o sebepten boşuna 5 bin masraf eklenme derim
Esku Ceyda76 eşim de sorun yok bize neden söyledi anlamadım şimdi bide aklımıza soktu yaptırmasak bide keşke demeyelim sonra
Ceyda76 Esku sperm testı sonuçlarınız ayrıntılı ınceledınız mı Bıze de yıllardır sorun yok demıslerdı ama ayrıntılı bakılmamış.Sormanız daha ıyı olur gereklı ıse yapılmalı genetık taramalı yada dusuk yaşadı ısenız yararınıza oluyor bu yontem