Kızlar 31+6 oldum çok şükür 🧿 bebeğim de hareketli baya kıpır kıpır ama bir sorun var ki ben bebeğimin uzuvlarını ayırt edemiyorum 😑 yani hani diyorlar ya şuan bacağı burda kafası burda falan diye ben ayırt edemiyorum hareketleri de canımı bazen yakacak derecede bile oluyor ama mesela ben kafa mı attı , tekme mi, yumruk mu bilmiyorum sadece hissediyorum. SİZLERDE DURUM NASIL NET OLARAK UZUVLARINI HİSSEDİYOR MUSUNUZ