Kızlar 18+6 günlük gebeyim ama bir kaç gündür sabah uyandığımda yada üstümü değiştiğimde fark ediyorum ki iç camasirim hatta pijamam pantolonumun ara kısmi hep ıslak yani hem ter gibi hem su anlamadım sızıntı olabilir mi idrar olamaz çünkü öyle bir koku yok tekrarlayinca bir korktum açıkçası ve ter olsa hep olması lazım bu ara ara oluyor yani yoğun ıslaklık