Ruyahilal Benim de ahlanıp vahlanma zamanım geldi sanırım :) doğuramıyorum… 😂 Hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum merdiven inip çıkmaya çalışıyorum. İlişki olmuyor yapamıyorum psikolojimi hazırlayamıyorum 🙈 squat falan şöyle böyle diyelim. Birkaç gündür hafif bel ağrım var. Oturduğum yerden kalkınca afedersiniz vajinamdaki acıdan yürüyemiyorum bile bir süre. Çarşamba günü doktor çatı muayenesi yapacak. Sonrası da sonu belirsiz olan yine sıkıntılı bir bekleyiş olacak tabi ki… Normal doğumdan korkuyorum ama sezaryen fikri ameliyat gibi olduğu için daha korkunç geliyor bana. Ne yapacağım ne edeceğim yahu var mı akıl verebilecek birileri 🙄
_akalin3 Ruyahilal hemen hemen herşeyi yapmışsın gerisi dünyaya ne zaman karar verecegını bilen bebeğinde :) umarım en hayırlı zamanda kavusursunhz
Kubr_a Ruyahilal 40+5 herşeyi yapmış biri olarak pazartesiye kadar gelmezse zorunlu sezeryan ile alacaklar🤷
Pheebs Yaptıklarınıza ekstra olarak doktorumun önerileri adacayi içmek, göğüs ucunu masajla uyarmak, pilates topunda egzersiz yapmak 😁 hiç birini yapmadım doğumdan ve sonraki süreçten korktuğum için erteliyorum ama umarım sizin işinize yarar 😁
Ruyahilal Pheebs pilates topum yok 1 hafta için kesinliği de yok onca para verip almayayım dedim 🙈 Göğüs ucunu da şöyle son 2 -3 aydır süt geliyor göğüslerimden damla damla. Uyarırsam süt çok gelir ama doğum başlamazsa diye de korkuyorum😂
Ruyahilal Kubr_a yaa gelir o zamana kadar umarım 😥 korunmasız ilişki yaptınız mı siz? Ben yapsaydım doğum başlar mıydı diye düşüneceğim sürekli :(
Feka Kubr_a bende 40+2 hiç açıklık yok yarında gelmezse pazartesi suni sancı dedi doktor sizin bebeğiniz kanala girmiş mi peki
Ruyahilal Kubr_a içime su serpti biraz olsun… ben hep kendimi suçluyorum birliktelik olmadığı için gecikiyor gibi düşünüyordum maalesef
Kubr_a Feka kanalda ama hiç açılmam yok o yüzden pazartesi tekrar çatı muayenesi yapıp karar verecek. Açılman yoksa boşuna suni verip seni yıpratmak istemiyorum dedi🤷
Feka Kubr_a hadi ya aynıyız desenize. Gerçekten karar veremiyorum ikisinden de korkuyorum ama sanırım bekledim diye suniyi denicem 😪
Kubr_a Feka bende hiç sezeryan istemiyorum🥲 umarım açılmamız olurda hiç gerek kalmaz böyle şeylere.. sağlıcakla alalım kucağımıza inşAllah🌸
Kubr_a Ruyahilal bazen ne yaparsan yap olmuyor.. strese giriyoruz sanırım..sağlıcakla alalım kucağımıza inşAllah 🌸