Begummylmz Kızlar pijama ya da geceliklerinizi nerden aldınız? Pijama mı daha rahat oluyor yoksa gecelik mi? Eylül’de doğum yapacağım, gecelik alsam üşütüp gaz sancısı çeker miyim emin değilim
Bayancorek Begummylmz Kimisi üşüyor, kimisi şapır şapır terliyor. 2 pijama takımı(suwen kısa kollu takım ve trendyol 3 lü takım) ve 1 adet gecelik(trendyol) aldım. Geceliği evde de kullanırım sonra elbet diye düşündüm. 🌸