Kızlar merhaba , 22+3 teyiz bu sabah çok yoğun bir baş ve bel ağrısı vardı daha önce geçirdiğim için aynı belirtilerden şüphelendim teste gittim poZitifiz. İlk iki üç gün hafif bogaz kuruluğu şeklinde başladı. İhmal etmeyin grip diye geçiştirmeyin 🙏 önerileriniz varsa açığım teşekkür ederim