Kızlar 40+2 yım bugun ilk defa yavas yavaş sancılarım geliyor. Doktor düzenli ve 5 dk da bir olunca gel dedi. Kontrolümde her şey normaldi. 41 i bekleme kararı aldık bebek gelmez ise suni sancı verecekler. Şimdi sorum şu her zamanki akıntımdan daha berrak renkte sancı geldikten sonra akıntı oluyor bu su mudur değil midir? Sizin suyunuz nasıl geldi. Su olduğuna emin olsam gideceğim hastaneye ama emin değilim. Suyu gelen kardeşlerim bı aydınlatın beni lütfen