Kızlar 30+6 haftalık hamıleyım durup durup aglama ıstegı gelıyo ortada bısey ykken normalmı bu yanı hamılelık bunalımına falan gırmem dımı ya of cok yanlız hıssedıyom esım gececı annemde kalıyom anemde bu hafya gececı hep yanlız kaldım kaldıkca boyle hıssedıyom