hemsreanne Kızlar hastanede süsleme yapmak istiyorum çok abartı olmayacak şekilde birde çikolata ve kapı süslerinizi nerde yaptırdınız ?
Kubr_a hemsreanne içinde boş kolonyağ şişesi çıktı hediye olarak.. onun dışında sukullent çiçek yaptırdım 🤗
hemsreanne Kubr_a hastaneye başka bir süsleme yaptınız mı yada şunu yapsaydım dediğiniz bir şey var mı sonradan pişman olmak istemiyorum :) Çikolata çok güzel görünüyor bu arada bakacağım sayfaya
Kubr_a hemsreanne teşekkür ederim 🌸 hastane odasını yaptırmayı düşünmüyorum bana hijyenik gelmiyor ama kapıyı süsletebilirim şimdilik arayıştayım🤗