Zehraa12 şimdi ikinci bebeğime hamileyim doğuma da az kaldı ben ilk doğumumda sezeryan oldum ama çok şükür iyi toparladım hastanede size zor gelsede cok yürümek lazım eve gelince daha kolay toparlanıyorsunuz anesteziyi de atmıs oluyorsunuz ben duş aldım su gecirmez bantlar var zaten sonrasında yemek yiyip bebeğimle odama cekilip uyudum o belki bir saat iki saat öyşe iyi geldi ki hemen sütüm geldi uyandıgımda da enerji de geliyor insana sütünün geldiğini görünce bebeğim de kücücüktü benimle uyumus o da emzirdim ama o dönem bol kemik sulu corba komposto tarzı seyler iyi geliyor karbonhidrat dan uzak durup böyle beslenmek lzım mısır boza cok süt yapıyor gaz olmasın die de her yemeğe kimyon koydum o ilk sürecte sütünüzün gelmesi ve göğüs yaranızın olmaması önemli bebek ilk hafta tam kasları gelişmediği için yanlıs kavrayabiliyor bu da yaraya sebep oluyor lansinoh kremi hemen yara olacagını anladıgımda sürdüm sorun olmadı sütünüzü artırmak için de sağım yapabilirsiniz bebeğinizi emzirince ve her emzirmede iki göğüsü de emzirmelisiniz