Nil- yumuşatıcıların normal insana bile sayısız zararı varken bebekler için kullanılmasını doğru bulmuyorum açıkçası ne kadar bebekler için özel yapılmış olsa da güvenilir olduğunu sanmıyorum içerik araştırması yaparsanız zaten çoğunda zararlı şeyler var ve bebeklerin teni çok hassas belirgin bi şekilde cilde zarar vermese bile solunum yollarına zarar veriyor olabilir sonuçta kimyasal ve sentetik kokular. Hem bebeklerin kendi kokusu çok daha güzel yumuşatıcıya gerek bile yok :) bence siz de yavrunuza bunu yapmayın hiç gerek yok deterjan kokan bebeklere hiç kıyamıyorumm 🥲