Bana da 10 gün sonra kullanabilirsin demişti sanırım. Ben ilk hamileliğimde çok kilo almadım 7 kg aldım doğumdan 2 hafta sonra 11 kg vermiştim toplam. Aman kilo da almadım zayıfladım bile ne gerek var göbeğim bile kalmadı dedim ama sonradan çok pişman oldum ya. Sonrasında biraz kilo aldım ve hakkaten o sezaryen göbeği çok saçma bi göbek, çirkin durdu. Böyle bi löp et 😀 bu doğumumda kullanmayı düşünüyorum ilerde pişman olmamak için