Mrvtyzcglu hayallliiim 12 ye girdik canım kontrole gittim iki gün önce herşey güzeldi şükürler olsun sen nasılsın iyimisin
hayallliiim Mrvtyzcglu bende napayım kuzu yatıyorum benm 3 gün önce lavaboya kan boşaldı aklım çıktı kanama alanı varmış ama çok küçükmüş iğne yaptılar yatıyorum 11+2 yiz kanama sonrası hemen geçti durdu ama insan işte üzülüyır
Mrvtyzcglu hayallliiim gördü aslında ama söylemedi daha erken dedi bidaha ki kontrolde görüşürüz dedi işte aslında çok bir önemi yok cinsiyetin ama insan merak ediyor . Çok sevindim sağlıklı olmasına inşallah kısa zamanda bu günleri atlatırız
Pijamaskeliler Mrvtyzcglu benimde dün ikili de hareketli idi nefesini iki dk tut dedi doktir snra yüzde 80 erkek değişmez dedi pat die ben şok oldum kız istiyorduk cnki 🤣
Mrvtyzcglu Pijamaskeliler hayırlısı olsun inşallah sağ salim kucağına alırsın . Erkek kız hiç fark etmiyor vallahi
Pijamaskeliler Mrvtyzcglu aynen öyle bu 4. Diğerlerini kaybettim ilk kez bu ilerlio önce iyi mi diye soruyorum hep bu doktor başka bi doktor idi pat die deyiverdi ondan şok oldum icimizdede kız geçiyordu tabiki en en en ince sağlıkla ilerlesin kucagmiza alalım 🤲🏻🌸