Simbuem Bu sabah kasık ağrısıyla uyandım hala ara ara giriyo ağrı yani nerdeyse dr gidicektim öğlen azalınca gitmedim ama hala ara ara oluyo bu normal mi?
Mnlya Simbuem ben 16 haftalgm bendede oluyo gecelerı sabah ozellıkle gun ıcınde ara ara oluyo batma gıbı anlamadım
Bilinmeyen34 Ben 20.haftamdayım hala var :( rahimde miyom var o yapıyormuş. Sürekli stresiyim ağrı ile yaşamak tedirgin olmak çok zor