aylinpalaa 1aydan__ ödem olmuştur canım ayağını yüksekte tut, tuzu azaltmaya bak bi de tansiyonunu ölç gün içinde
09Tugba_0909 1aydan__ bende 22 haftalığım benimde yavaştan ayağım şişiyor çünkü terlik giydiğim zaman anlıyorum şiş olduğunu