Merhabalar, ikizlere hamileydim biri cogalarak ucuz oldular. Ikizler ayni kesede tek plesantaya bagli. Digeri ayri kesede. Dr.lar ucuz gebeligin risklerinden dolayi ikizlari aldirmamizi oneriyorlar ama gonlum hepsi de kalsin istiyor. Benim gibi sureclerden gecmis olan yardimci olabilecek var mi?