Bende bu aralar erken doğumdsn korkuyorum. Bebek asagidaymis bunu öğrendiğimden beri psikolojik olarak herhalde kasılmalar başladı sanki. Değişik bir his 😊 birde bazı insanların iç karnı yok ondan gobus büyüyor 😃 bende normal yediğim halde hem fazla kilo aldım, hemde kocaman karnım var 😃