Meryemyahya ben başka şehirde yaşıyorum doğumum mecburi şartlardan İzmir’de olacak devlet memuruyum bu sebepten 32.haftaya kadar muayeneye gidemiycem diye yaz tatilimde 1 seferlik gözüktüm kendisine ilgili bi doktordu yalnız çok hızlı konuşuyordu biraz aceleci geldi o da hasta çokluğundanmış başka muayene olan arkadaşlar öyle söyledi. Çok genç birisi değil normal doğumu desteklemesi ve prof olması kendisine yönlendirdi beni ilk izlenim güzel çok zamanım da yok açıkçası doktor aramak için uzaktan olmuyor kendisinde karar kıldım yani hayırlısı