Hamile_anne27 Asl08_ aynen ben de 39+6 oldum gelen giden yok. Sabahtan beri kasılmam çok fazla ama şiddetli sancım yok sanırım daha gelmez
senayrtlk Hilalgun benim de akıntı çok fazla geliyor sümüksü bir yapı acaba nişan mıdır ki bu beyaz sarı gibi rengi
senayrtlk Hamile_anne27 evet doktor söyledi endişeleniyorum bir şey olacak diye ama hareketleri güzel
ayseyasin06 senayrtlk benimde öyle canım sarı beyaz gibi ama nişan pembemsi renkte oluyormuş beyaz sarıysa o normal bi durum bu arada kaçıncı hafta
Hilalgun senayrtlk yok nişan değil o Nişan pembe kanlı yada kahverengi jel gibi olur sizinle haftamız aynı Çarşamba 40 oluyoz bakalm Dr ne diycek
senayrtlk Hamile_anne27 hareketleri çok güzel gün içinde kıpır kıpır ama karnımın üst kısmına toplanıyor sanki sürekli
ayseyasin06 senayrtlk benimde 36+4 dediğim gibi sarı beyazsa normaldir geçenlerde acile gitmiştim doktor o akıntı normal olur dedi
Hamile_anne27 senayrtlk bende de sürekli oluyor o toplanma. Bugün hep 10 dakkada bir kasılıp toplanıyordu. Vücut kendisini doğuma hazırlıyor
senayrtlk Hilalgun ne sancı var ne nişan geliyor kafayı yicem pazartesi kontrole gideceğim alırlar büyük ihtimalle