Kızlar daha ne istıyonuz cok kilo alıp bebege bi faydası olmayınca daha mı iyi benim doktorum ben her gıttıgımde bu sekılde devam sakın kılo almayın dıyor bebişin gelişimi iyiyse ne mutlu size toplasan uc kılo almamısımdır ama bebek bır hafta önden gıdıyor cok sukur