Ceydaa61 ben sezeryan oldugum halde ikinci cocugimda sanci basladi ama birden gelmiyor yavas yavas belden bir agri gelmisti bana yatirmiyordu gece baslamisti sancim hemen hastaneye gittim çünkü sezeryan olmam.lazimdi ama dr gelene kadar 4 saat gecti ve ben 4 saat sanci cektim ama suyum veya nisan falan gelmedi bel agrisiyla beraber acilmam baslamisti