Kızlar dün doktora gittim bebeğin kesesinin etrafında kanama alanı vardı bayramdan önce o devam ediyor bide şimdi bebeğin plasentasının on tarafında 37mm kanama alanı oluşmuş biraz sıkıntılı dedi doktorum erken doğum riskin var dedi başına böyle bişey gelen oldu mu