Ebru-EY Kızlar hamilelik döneminde ödemle nasıl başa çıkıyorsunuz ? 20 haftalık hamileyim ve inanılmaz şişiyorum.
NurM1 Ebru-EY bol su için tuzlu yemeyin ekmek beyaz çok tüketmeyin die biliyorum 🤷🏼♀️ Birde çok ayakta kaldıysanız ayaklara ödem oluyor onu da akşam yüksek kaldırarak damarlarda basıyı azaltabiliyorsunuz
Mrv135 Ebru-EY Ben de 31. Haftadayım ve ayaklarımda çok ödem oluyor sanırım çok iş yapıyorum ondan. Ama bir çözüm bulamadım.
Sybell Ebru-EY sadece yorgunluk ve susuzluktan olmaz ödem. Dr una git bence idrarda protein, bebeğin kan akım hızı kontrol edilsin. İnşallah bir sorun yoktur ama ihmale getirmeyin
Duygu__ Ayaklarını yüksekte tut karpuz ye ben öyle yapıyorum bol su iç yürüyüş de iyi geliyo tuzlu yiyeceklerde aşırı ödem oluşturuyo
Ebru-EY Sybell hafi ya gerçekten mi. Ben normal diye düşündüğüm için hiç doktorla konuşmadım bu durumu. Pazartesi kontrolüm var hemen ileteceğim. Çok sağolun 🙏