ezgimm0027 Sevgili anneler :) 12. Haftamda serkaj oldum suan tam 36 haftayim sali kontrol var merak ediyorum serkaj alınmadan doğum baslarsa nasil anlarim ? Dikiş varya sonucta su veya nişan gelir mi yinede
_akalin3 ezgimm0027 ilk gebelıkde 26. Haftada dogurdum serklajlı direk kanamam olmuştu(23 de dikildi gec atılan serklajlı sureklı yattım ama gec atıldıgından zaten riskliysi) gitmiştik 4 cm acıklık vardır bebek dikişi atmıştı suan 35 haftayım doktor 38 de alıcak dikişi sonra akışına bırakacak doğum için
ezgimm0027 _akalin3 sağlıkla kucağına alırsın inşallah cnm:) benimde 37de alacaz dedi dikisi bakalim ne kadar beklerse artik