Burcuuuuu
[bilinmeyen] benim ilk gebeliğim benden de istedi herkesten istiyorlar ayrıntılı ama
Muhammedamine
[bilinmeyen] zor niye geçsin normal ultrason işte biraz uzun sürüyor siz daha önceki gebeliklerinizde girmediniz mi ? Herkes giriyor riskli olmasıyla alakası yok ki
Slha2011
[bilinmeyen] benimde 4. Sezeryan ve Perşembe Doğuma giriyorum bi sorunum çıkmadı ayrıntılı ultrasonda hiç korkma canım herkes bişey söylüyor Allah’ın izniyle sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi
Slha2011
[bilinmeyen] aminn cümlemizin