Bende her şeyini bitirdim sanırım bebisin 😃 kalan eksiklerimiz: yenidoğan zıbını, emzirme atleti, ıslak mendil, bez, taç(benim için), ayakkabı(bebiş için), odası için sticker, Müslin battaniye 2 adet, ağız bezi 10 adet kadar , otomatik ana kucağı, birde biricik ablamiza hediye tırmanma kulesi kaldı 😃 Bunlarin bile bu ana kalması hiç hoş değil benim için. Şuana kadar her şeyin bitmesini planlanmıştım. Çünkü artık doğum parasını biriktirmek lazım. Malum gelen zamlar vs birde tek kişi çalışıyor şuan evde maalesef.