Anacemi Kızlar isim arayışına girdik ama eşimle hiç bir fikrimiz yok sizin beğendiğiniz yada koymayı düşündüğünüz erkek isimleri neler 😊
Pelinakcn Anacemi biz Yaman koyucaz kısmetse🙏🏻 Ayrıca Mete, Yağız ve Yiğit isimlerini de çok beğeniyorum
Medinedogru03 Anacemi şuan biz erkek mi kız mı bilmioruz ama erkek olursa yağız, yiğit, yada Buğra düşünüyoz olmasa kagita yazıp çekiliş olcak haha 🤣
Anacemi Medinedogru03 eşimde sen beğendiklerini söyle arasından ben seçeyim diyor 🤣 böylece ikimizde karar vermiş olacakmışız ama isim bulamıyorum yiğit bir tek aklımda vardı yorumlardada nerdeyse hepsinde var ☺️
Medinedogru03 Anacemi aynen öyle de olur , Evet bende fark ettim yiğit ismini beğenen cokmuş ama cok güzel yani kulaga hoş geliyor sizin orlarda yigit falan isim yoksa dusunulebilir bizim burda ailede hic yok mesela o yuzden dusunucem 🤣
Sedaisgorenn Allah nasip ederse mehmet efe koyacağız biz de.☺️ama Yiğit,Yağız,Miran Bu isimleri de beğeniyorum