Kizlar norml vajinal akıntım vardı seffaf norml demisti doktorum beyaza dondu gittim baktı mantar dedi mantara çevirmiş fitil berdi 2 adet 3 gun ara ile koyucam vajinadan ilkini dun aksam koydum koyduktan snra bu saate kadr asiri yogun beyaz akıntı geliyor su gbi acaba iyilestirdigi icin icimdekileri mi söküyor boşaltıyor anlamadım yaşayan var mı bu durumu ??