hayallliiim 12+4 günlükken öğrendim. Ama her ay düzenli üstüne gördüğüm için anlamamışım. Adetim 1 gafta gecikince test yapmıştım orda çıkmıştı ben de günü yakın geçti belki ondan sanmıştım sallana sallana hastaneye gitmiştim. Doktor 3 aylık hamilesin demişti. Ben yooo olamam ki her ah hasta oldum dedim o var dedi ben yok😁nasıl inandırırım falan derken kalp atışlarını dinletti bana öyle ikna oldum🤣🤣🤣Buda böyle bir hikaye işte☺️şimdi 17 haftalık olduk