Mucizem_00 22 haftalıgım daha erken mi çatlagm yok Akdeniz bölgesinde yaşıyorum hergün ter ter nem ilk defa galiba az da olsa havası yarayacak vucuduma, ama yinede ileri ki haftalarda bekliyorum yinede az da olsa, sizin ne zmn basladı
DemirinAnnesiiii Mucizem_00 36. Haftama gireceğim pazartesi günü henüz olmadı ilerleyen haftalarımda olur mu bilemiyorum
dlrterzioglu Mucizem_00 Şuan 30. Haftamdayım yavaş yavaş çatlaklarım oluşmaya başladı. O kadar nemlendirici kremler sürüyorum ama engel olamıyorum karnım büyüdükçe çatlıyor maalesef 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Olsun her şeyin bir doğası var sağlık olsun 🥰 Yeterli bebeğim sağlıkla dünyaya gelsin kusursuz hiç bişey yok…
Minnacksevdack Mucizem_00 inşallah çatlamazsın , 36 dayız biz de. Henüz çatlama yaşamadım. Lierac kullandım. 🌸
Mucizem_00 DemirinAnnesiiii çok iyi masallah snamıyorm canım olacagnı ben birde 14. Haftadan beri sarı kantoron, nemlendirici krem sürüyordm aklma geldikce
DemirinAnnesiiii Mucizem_00 ben sadece ıncia krem ve bebe yağı kullandım ama o da öle düzenli değil aklıma geldikçe 1 gün sürdü isem 2 gün sürmedim
Cinarveannesi Mucizem_00 yok aksine ablam yağlardan göndereyim çatlak olmasın dedi bende olursa olsun oğlumdan hediye olur dedim olmadı bundan sonra olurmu bilemem.😊😁
Mucizem_00 Minnacksevdack inşaallah çatlamazsam tabi buna ayrı sevinirim. Çatlarsam da bebişin canı sagolsın 🥰
Nsnese Mucizem_00 30 akadar hiç bişey yoktu . 36 haftalık olduk tüm kremleri en pahalı ürünlerİ kullanmama rağmen çatır çatır çatladım şuan karnım harita gibi
prenseslerblogg Mucizem_00 kuzum benim de o zamanlarımda yoktu ama 37’ye girdim şu an çıkmaya başladı yavaş yavaş ama artık yeri daraldığı için sürekli derimi genişletiyor o yüzden inşallah bir hafta iki hafta içinde Doğarsa çok az bir çatlakla kapatacağım Ama ne yaparsan yap olacağı varsa oluyor😊
Cubukmakarna Doğurduktan sonra gördüm çatlakları:) olmadı diye sevinmeyin o deri foss diye sönünce ortaya çıkıyor:)
ozlem_d Mucizem_00 sabah ögle aksam kremlendim yaglandim, sular ictim son haftalarda catladim. Dogumdan sonra da bacaklarim catladi yine de kremleri birakmadim daha kotu olabilir diye