mucizemizibekliyoruzz yurtdışındayım canım çok değişikler sıcak torba koy diyorlar ağrı kesici yut geçer diyorlar acile gönderdi gittik kadın idrarında şeker var doktorunu bilgilendir dedi şekerimi ölçtü iyi şekerin dedi mantar ilacı verdi gönderdi hiç bir müdahale yapmadılar çıktık kendi doktorumu aradık hamilelerde idrarda şeker çıkabilir Zaten bit sonra ki kontrolde şeker testi yapılacak korkmayın şimdi nasıl geçti mi diyor hiç bişey yapmadılar ki geçsin ölüyorum diyorum eşime onlarda eve götür dinlensin diyorlar hiç acaba erken Doğum var Mıdır ya da bebekte mi sıkıntı var diye bakmadılar hiç memnun değilim ben buranın sisteminden