Merhaba kızlar. 7 aydır bebiş istiyoruz ama daha nasip olmadı. 1 kimyasal geçirdim gerisi henüz gelmedi. Eşimde bir problem yok çok şükür. Bende Pco’dan dolayı insülin direnci var ve glifor kullanıyorum. Birde takviye olarak pholicaps kullanıyorum. Daha öncesi ovülasyon testleri ve arı sütü bal polen propolis karışımlarından da kullandım. Otları ve soğanı kullanmaya çekiniyorum açıkçası, sanırım kullanamam. Gelin dertleşelim, siz neler yapıyorsunuz hamile kalabilmek için?