Ben pkoyum 10 yildir evliyim sayisiz ilac ve tedavi 2 basarisiz tup bebek hic gebelik olmadi simdi clife die bi karisim kullandim 5 haftalik hamileyim..Tup bebek doktorum ilac baslicam dedi ama bu normal oldu diye dr degistirdim oda korkma bisi olmaz dedi telefonda ama daha muaneye gitmedim benim gibi olan varmi sureciniz nasil devam etti