symaaaaaaa Kızlar 39. Haftaya girdik ve aşırı derece kaşıntı var kollarım ve bacaklarım çok kaşınıyor 2 gündür var böyle olan varmı sebebi ne acaba
Simy symaaaaaaa sebebini bilmiyorum ama dünden belli bende acayip kollarım boynum falan çok kaşınıyor ve yara ettim artık sıcak biryandan kaşıntı bir yandan maf oldum
Pinarcicek07 symaaaaaaa bende öyleydim kan testi verdim gebelik kolestazı dendi. Bebeğe zarar verebileceği için 38+2 de sezaryene alındım hemen
Feridece28 symaaaaaaa acilen doktoruna başvurup durumu bildirmelisin, adını hatırlamıyorum ama bu bir gebelik hastalığı ondan olabilir sende de doktorlar onu çok ciddiye alıyorlar
Zuhalsebu symaaaaaaa kaşıntı için kolestaza bakıyorlar bi doktora görünün bence baksınlar ne olur ne olmaz
Ckrmrv_ Bende oyleyim ama benim sanirim sicaklardan vücudum isilik isilik oldu inşallah doğumdan sonra geçer cok kaşınıyor hergün duşa giriyorum banamısın demiyor biraz rahatlatıyor sonra gene başlıyor😅
aybako Bende geçen hafta 37+1 ken bu şikayetle gittim doktora kolestaz mı acaba diye bir sürü test yaptı. Son bir testim kaldı bekliyoruz teşhis için. Eğer böyle bir durum varsa sezaryen olmam gerekecekmiş.
Aysen17 Ben geçen hafta doktoruma sorduğumda ödem topladığı için ellerimiz ve ayaklarımız geriliyo onun için kaşıntı yaptığını söyledi. Tuzu kesmemi bol bol su içmemi söyledi. Ben bişey dokundu zannetmiştim ama değilmiş arkadaşlar normal yani 😊