Kızlar selam 20+4 haftalık gebeyim çok şükür detaylı ultrasonumuz temiz çıktı bugünde . Ama doktor rahim etrafında kan akışı olan 2 damar var birisinin akışı yavaş pıhtılaşma varmış . Bi süre coraspirin kullan dedi . Ama ben kendi doktoruma sormadan ilaca başlamiyim diyorum. Sizinde başınıza geldimi düzelirmi yada bi sorun olur mu