Burada onlarca doğum hikayesi okudum. Bir gün sıranın bana gelmesini sabırsızlıkla bekledim. Çok şükür rabbim bu günleri gösterdi. 39+0da minik kızımı spinal sezaryen ile kucağıma aldım🥰 Sezaryeni doktorum önerdi ben de açıkçası normal doğuma cesaret edemedim. İlk doğumumdu kızımın kilosu biraz düşüktü. 2430 gr doğdu ama çok şükür küveze girmedi. Gayet sağlıklı 🐣Doğumun her türlüsü zor. Allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin.
Benim hikayem bana göre pozitifti. Kanal yolu açılırken ve belden iğne vurulurken canım yandı ama katlanılabilirdi. Sondayı zaten hiç hissetmedim. İlk yürüyüş de fena değildi. 1 gece hastanede kaldık. Ertesi gün kendimi eve gidecek kadar iyi hissediyordum. Bugün 4. Günümüz. Kızım yanımda sütüm geldi ağrılarım çok azaldı kanamam yok denecek kadar az🥰 En zor günler geride kaldı. Fotoğraf çekiminde ağrıdan ağlayarak makyaj bile yaptım🤣🤣 Olumsuzlukları düşünüp hiç kendinizi üzmeyin. Merak ettiğiniz bir şey olursa cevaplamaya çalışırım. Hepinizi happykidse bekliyorum görüşmek üzere 😍