Maisiyah bizde yaptırdık. 11+1 haftada baktırdık. 13-18-21. X Y kromozomlarına baktırdık
Y kromozoma rastlanmadığı için kız dendi. 🥰
Çift rapor sunuluyormuş. Cinsiyet raporu sadece doktora bize verilen raporda test sonucu vardı.
Cinsiyete göre aldırma işlemleri olmasın diye 🤦🏻♀️
Benden alınan kan fransadaki bir lab.gönderildi 350 Euroydu. Kura göre değişiyor.