Sdt3456 Kızlar kasık agrım var adet olacakmısım gıbı belim falan agrımıyor ama. . Yaklaşık 2 saattır gecmıyor. Sancımı sızce bu lütfen yazın onerilerinizi
Pcoslubiranne Sdt3456 kasiklariniz hic agrimiyor muydu sizin? Benim o kadar agriyor ki yuruyemiyorum.bile acidan.Doktorum normal dedi.
Karelinannesi Sdt3456 eğer gittikçe şiddetlenmiyor ise sancı değildir canım. Benimde oluyor ama kısa sürüyor hele ki uzanınca geçiyor. Uzanıp geçmesini bekle🙏🏻
Birminikcivciv Sdt3456 içi yara gibi bi acı mı? Bebek hareket ettikçe sanki yaraya çarpıyor gibi sancı
Feridece28 Sdt3456 bende o ağrı 26. Haftadan beri felan var. 32yim şuan bebek büyüdüğü için rahim kasılıyor ondan demişti doktorum. Tabi sen yine de bir görün doktora her gebelik bir değil