Gunlerdir postlar açıyorum bir tane bile cevap yok şaka gibi ya😥 Halbuki o kadar ihtiyacım varki anlatamam🙄Deliricem artık ya..Geç döllenmede ha gi gün öğrendiniz?Şuan adet söktürücü kullanıyorum korkuyorum..Adet gecikmesinin 4. günündeyim erken mi daha ne yapayım biri bir şey söylesin 😥Geç döllenmede ne zaman öğrendiniz??