Papatyaa23 benimde pcos vardı cabım 20 yasındayım 5 adet 5.gün 1.kalite embriyom olustu 3 tane dondurduk 2 tane transfer edildi ve ilk denemede cok şükür tuttu 21 haftalık bile olduk ikizlerimle bende Diyarbakır diyarlife hastanesinde hakan çoksüer hocam da yaptırdım bi sabah tv da seda sayanın programında gördüm doktorumu ve gitmek istedim gittim ve hiç beklemek istemedim direk tüp bebek yaptıracam dedim daha 3 adet dondurulmuş embriyomuz da var