Gulcinn20 Maalesef ki test verdim ve pozitif 32+2 de sizlerde olanlar var mı nasıl atlattınız bizim doktorumuz oksapar iğne kullanmamızı söyledi sizlerde kullandınız mı
cileklicookie Gulcinn20 28+5 bende dun covid oldugumu ogrendim ama parol disinda bisey onermedi doktor
durumom2022 Galiba eşimde pozitif bugün sabahtan beri ateşli test vermeye gidecek hali olmadı ne yapacağız bilmiyorum 24 haftalığım bende inşallah bana da bulaşmaz
Gulcinn20 cileklicookie Benim doktorum da direk C vitamini ve oksapar kan sulandırıcı iğne kullanmamı söyledi sanırım pıhtılaşma olmaması İçin