170217 Korona olan var mı aramızda test verdim sonuç bekliyorum tedirginim nasıl geçirdiniz neler içtiniz
uraz_ve_annesi- 170217 3 hafta önce geçirdim bol meyve sebze sarımsak yedim ve dinlendim şansıma hafif geçirdim ben tat koku gitti ve öksürük vardı öksürük içinde tereyağını eritip içine pekmez koyup içtim şıp diye kesildi öksürüğümü aşırı rahatlatmıştı beni
Mrv_123_bg 170217 ben geçirdim gecen hafta. Karantinam bitince doktora gittik bebegim cok az kilo almis. Etkilenmis dedi doktor. Beslenmene cok dikkat et aman diyim.
Kedilivebebelilili 170217 koronayim ateşim çıkınca parol içiyorum onun dışında sebze meyve tavuk suyuna çorba ılık balki süt , limonlu ballı sıcak su içiyorum
Mrv_123_bg 170217 parol ve mucovit C diye suda eriyen bi ilac. Cigerlere inmesini engellioyormus doktorum yazdi
uraz_ve_annesi- 170217 ilaç hiç kullanmadım doktorum önermedi normal hamilelikte kullandığım multivitamin var onu içtim sadece