Semihagedik59 Ben de 15 gün önce oldum. Ateşim 38,5a çıktı. 4 kez parol almak durumunda kaldım. Günde 2-3 kez soğuğa yakın ılık duşa girdim. Ateşim bu sayede 1,5 günde normale indi. Her gün bir tame suda eriyen c vitaminlerinden aldım. Portakal sıktı, çorba içtim. Bolca dinlenip uyudum. 4-5 günde atlattım. İştah azalabiliyor sen yemeklerini düzenli ye bolca da uyu dinlen. İnşallah hiçbirşey olmayacak.