1 yaşında oğlum kaynar sudan yandı hastaneye yanık ünitesine gittik sargıya aldılar kolunu ve bacağını 2 günde bir pansumana gidiyoruz sargıyı açmayın krem filan sürmeyin dediler o yüzden evde hiç bişe yapamıyoruz çevremde herkes kantoron yağını öneriyor iz bırakmıyor Muş ama biz yanık yerini açamıyoruz neler yapabiliriz ?