Kizlar selam,bebegim 29 gunluk suan sadece anne sutu ile besleniyor ve hic bir doktor mamayi önermiyor bildiginiz gibi ancak ben biraz daha toparlasin istiyorum en azından geceleri mama versem mi diye düşünüyorum.Ayni durumu deneyimleyen var mi? Fikirlerinize ihtiyacım var