32 haftalıkken yasadık bu durumu nefes alırken bıle batıyordu sankı bıcak saplar gıbı kaburgam agrıyordu artık dr gıttım ultrason da bıse cıkmadı bebegım aykalarını safra keseme dayanmıstı ondan agrı yapıyormus 37 haftalık oldık su an dohum pozısyonu aldıgında bebek asagıya ındıgınde agrım gectı.dr a gorınmenız de fayda var tabı net bılgı olöası acısından agrı cok zordu o donem zorlanmıstım dr unaza gorunmenızı onerırım.gecmıs olsun