Crnurs benimde detaylıda hiç bişey yoktu 2 3 hafta sonra fazlalaşmıştı 25. Haftada doktor şekerden süphelendi açlık tokluk baktırdım normaldi ama karbonhidrat tatlı patates beyaz ekmek falan herşeyi kestim buğday ekmeği yiyorum yoğurt bol bol benim doktorum süt ve süt ürünleri ağırlı beslen demişti bakalım bir sonrakinde inşallah normale dönmüş olur